Regia Autonomă de Transport (R.A.T.) Brașov a început astăzi desfășurarea unei ample campanii de informare a utilizatorilor serviciilor de transport public de călători cu privire la modalitățile de plată a călătoriilor prin intermediul instrumentelor puse la dispoziție odată cu implementarea Proiectului ”Managementul informatizat al sistemului de transport în comun”.
”Campania se va desfășura, în principal, prin distribuția a 50.000 de pliante care conțin informații referitoare la tipurile de carduri de transport și de bilete de hârtie, la modul de utilizare a automatelor de vânzare, la posibilitățile de reîncărcare și consultare a cardurilor la automatele de vânzare, precum și la modalitatea de validare a biletelor și cardurilor. Nu în ultimul rând, facem din nou cunoscute, și prin intermediul acestor pliante, modalitățile în care putem fi contactați prin call-center-ul deschis în această lună, serviciu care este tot mai folosit și mai apreciat de utilizatorii transportului în comun”, a declarat directorul general al R.A.T. Brașov, ing. Cristian Radu.
Pliantele informative vor fi amplasate în locuri special amenajate în terminalele din capetele de linie, urmând ca în perioada imediat următoare să fie distribuite și în alte modalități: prin intermediul casieriilor și punctelor de vânzare, prin amplasarea în autobuze și prin difuzare cu ajutorul unor operatori de teren.
În ceea ce privește serviciul de informare oferit de operatorii din call-center-ul R.A.T. Brașov, trebuie menționat faptul că în aceste aproape patru săptămâni de funcționare au fost primite zilnic aproximativ 80 - 90 de apeluri sau e-mail-uri. Au fost înregistrate numeroase cereri de informații referitoare la noile titluri de călătorie, la trasee și orare, dar a fost depus și un număr semnificativ de sesizări referitoare la modul de respectare al graficelor de circulație, comportamentul unor angajați ai R.A.T. Brașov etc.
În aceste condiții și ținând cont de prevederile legale referitoare la condițiile pe care trebuie să le îndeplinească o sesizare pentru a putea fi înregistrată și soluționată, R.A.T. Brașov anunță faptul că, începând cu data de 1 februarie a.c., depunerea de sesizări ori reclamații se va putea realiza la adresa de e-mail comunicare@ratbv.ro, la numarul de fax 0268-335-660 și la sediul Regiei Autonome de Transport Brașov, iar solicitările de informații se vor putea face la numărul de telefon 0368.800.600, acest demers concretinzându-se și în renunțarea comunicării prin intermediul social media.