RATBV S.A. Logo

Bine ați venit pe site-ul oficial al operatorului de transport public din Municipiul Brașov și Zona Metropolitană Brașov.

Orare

Consultă orarele de circulație pentru linia și stația dorită

Vezi orare

Tarife

Vezi are sunt tarifele de călătorie în vigoare

Vezi tarife

Știri

Verifică ultimele noutăți și informări despre transportul public

Vezi știri

Sugestii și sesizări

Întâmpini probleme? Intră în contact cu noi!

Contactează-ne
Question Icon

Întrebări frecvente

1. De unde pot cumpăra bilet de călătorie? Se poate achiziționa de la șofer? Arrow Icon

Sunt mai multe posibilități de achiziționare a titlului de călătorie:

-              De la șofer se poate achiziționa bilet doar pe liniile metropolitane și pe 9 linii urbane (17B, 20, 25, 28, 34B, 41, 60, 100, A1);

-              Prin plata cu cardul bancar direct la validatoarele din vehicule (nu este necesară emiterea unui bon pentru dovedirea plății, fiind suficientă comunicarea organelor de control a ultimelor 4 cifre din seria cardului bancar utilizat);

-              Prin aplicația 24Pay pentru telefoane mobile;

-              De la punctele de vânzare RATBV SA din terminalele de transport, chioșcurile albastre din stații, automatele de vânzare stații*;

-              De la agenți economici terți, inclusiv oficii postale *.

(Lista punctelor de vânzare poate fi consultată pe site-ul RATBV la adresa https://ratbv.ro/retea-distributie-bilete-si-abonamente/)

2. Ce bilet este necesar pentru calatoria compusa, efectuata pe un traseu urban si unul metropolitan? Arrow Icon

La urcarea in mijlocul de transport de pe linia urbana, valideaza/achizitioneaza un titlu de calatorie (bilet de hartie, calatorie incarcata pe cardul de transport sau calatorie achizitionata din aplicatia mobila) care este valabil pe linia metropolitana dorita.

Nu utiliza plata cu cardul bancar la validator deoarece pe linia urbana se achizitioneaza o calatorie de tip URBAN care nu este valabila pe liniile metropolitane.

3. Cum pot afla, de pe telefonul mobil, cat timp mai am de asteptat in statie? Arrow Icon

Utilizeaza aplicatia Google Maps pentru consultarea titmpilor de sosire a mijloacelor de transport public in statie.

 
4. Ce se afișează pe panourile de informare din stații? Arrow Icon

În cazul în care în timpul operațiunii apare o disfuncționalitate, vă rugăm să sunați la call center-ul RATBV S.A. -0368-800-600 sau scrieți un mail la adresa comunicare@ratbv.ro.

5. Cum se utilizează automatele de bilete? Arrow Icon

În cazul în care în timpul operațiunii apare o disfuncționalitate, vă rugăm să sunați la call center-ul RATBV S.A. -0368-800-600 sau scrieți un mail la adresa comunicare@ratbv.ro.

6. Ce trebuie să fac daca apare o disfuncționalitate în funcționarea automatului de vânzare în timpul operațiunilor? Arrow Icon

În cazul în care în timpul operațiunii apare o disfuncționalitate, vă rugăm să sunați la call center-ul RATBV S.A. -0368-800-600 sau scrieți un mail la adresa comunicare@ratbv.ro.