RATBV S.A. Logo

Bine ați venit pe site-ul oficial al operatorului de transport public din Municipiul Brașov și Zona Metropolitană Brașov.

Orare

Consultă orarele de circulație pentru linia și stația dorită

Vezi orare

Tarife

Vezi are sunt tarifele de călătorie în vigoare

Vezi tarife

Știri

Verifică ultimele noutăți și informări despre transportul public

Vezi știri

Sugestii și sesizări

Întâmpini probleme? Intră în contact cu noi!

Contactează-ne
Question Icon

Întrebări frecvente

1. De unde pot cumpăra bilet de călătorie? Se poate achiziționa de la șofer? Arrow Icon

Sunt mai multe posibilități de achiziționare a titlului de călătorie:

-              De la șofer se poate achiziționa bilet doar pe liniile metropolitane și pe 8 linii urbane (17B, 20, 25, 28, 34B, 41, 60, 100);

-              Prin plata cu cardul bancar direct la validatoarele din vehicule (nu este necesară emiterea unui bon pentru dovedirea plății, fiind suficientă comunicarea organelor de control a ultimelor 4 cifre din seria cardului bancar utilizat);

-              Prin aplicația 24Pay pentru telefoane mobile;

Prin încărcarea cardului de transport online la adresa https://card.ratbv.ro/

-              De la punctele de vânzare RATBV SA din terminalele de transport, chioșcurile albastre din stații, automatele de vânzare stații*;

-              De la agenți economici terți, inclusiv oficii postale *.

(Lista punctelor de vânzare poate fi consultată pe site-ul RATBV la adresa https://ratbv.ro/retea-distributie-bilete-si-abonamente/)

2. Ce se afișează pe panourile de informare din stații? Arrow Icon

Panourile de informare din stații afișează programul mijloacelor de transport care trec prin stația respectivă (ora și minutul programat pentru sosirea în stație) sau numărul estimat de minute rămase până la sosirea vehiculelor, în funcție de poziția reală a acestora în traseu.

3. Cum se utilizează automatele de bilete? Arrow Icon

Pentru procurarea unui titlu de călătorie sau încărcarea cardului este necesar să selectați, pe panoul tactil al automatului, operațiunea dorită (achiziționare titlu de călătorie sau încărcare card) și apoi să introduceți banii in fanta corespunzătoare. Plata titlurilor de călătorie poate fi efectuată și cu cardul bancar la POS-ul instalat pe automatul de vânzare.

4. Ce trebuie să fac daca apare o disfuncționalitate în funcționarea automatului de vânzare în timpul operațiunilor? Arrow Icon

În cazul în care în timpul operațiunii apare o disfuncționalitate, vă rugăm să sunați la call center-ul RATBV S.A. -0368-800-600 sau scrieți un mail la adresa comunicare@ratbv.ro.